18 maja b.r. wolontariusze ze Szkolnych Kół Caritas przeprowadzili akcję Pola Nadziei. Po każdej Mszy św. kwestowali na rzecz Hospicjum im. Bł. Bernardyny Jabłońskiej w Miechowie. Przez cały dzień w naszej w wspólnocie parafialnej gościliśmy Siostrę Benedyktę – Kierownika Hospicjum , która wygłosiła do wiernych słowo. Wolontariusze każdemu darczyńcy ofiarowywali żonkile oraz foldery o Hospicjum. Podczas tegorocznej akcji udało się zebrać kwotę w wysokości 6400 zł, którą w całości przekazaliśmy na rzecz Hospicjum. Wszystkim darczyńcom, wolontariuszom, jak i zaangażowanym w przygotowanie tej akcji składamy gorące podziękowanie.

R.J.

patrz galeria

Po południu 21 maja uczestnicy warsztatów dziennikarskich organizowanych w szkole w ramach projektu „Dobrze Lepiej Najlepiej – II etap” gościli pana Pawła Kurbiela znakomitego fotografa z pasją. Nic więc dziwnego, że na to spotkanie przybyli również inni uczniowie z klas IV-VI. Nasz gość pokrótce wprowadził zgromadzonych w tematykę fotografii, ukazując nam jak robiono zdjęcia, jak zbudowane były i są aparaty fotograficzne, a następnie przeprowadził kurs fotografii, czyli zdradził jak robić „dobre zdjęcia”. Po części teoretycznej nadeszła część praktyczna, wówczas wszyscy uczestnicy wyruszyli w plener ze swoimi aparatami – oj działo się! Pod okiem fachowca wykonywali szereg zadań i testowali swoje umiejętności oraz świeżo zdobytą wiedzę. Na zakończenie nasz gość podsumował pracę uczniów, omawiając zdjęcia i udzielając ostatecznych wskazówek.

Serdeczne podziękowanie kierujemy do pana Pawła Kurbiela za wspaniałe spotkanie i poświęcony czas.

K.N.

 patrz galeria


Dnia 27.05.2014r na boisku w Iwanowicach zostały rozegrane eliminacji turnieju o Puchar Wójta Gminy Iwanowice, organizowanego z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka. Uczniowie naszej szkoły osiągnęli historyczny sukces, kwalifikując się do finału. Na drodze kwalifikacji młodzi piłkarze z Poskwitowa zwyciężyli reprezentacje z Grzegorzowic 7-0 i Naramy 5-0, ulegając jedynie zespołowi z Iwanowic 2-3. Reprezentacja szkoły z Poskwitowa zaprezentowała się bardzo solidnie, jej kombinacyjne akcje były przemyślane i prowadzone w szybkim tempie, co dobrze rokuje przed finałowym meczem, który rozegrany zostanie 3 czerwca na boisku w Iwanowicach.
Skład drużyny biorącej udział w turnieju: Mateusz Małek, Kamil Marchański, Dominik Sznejwajs, Grzegorz Słota, Maciej Wadowski, Filip Wadowski, Szymon Góralczyk, Bartosz Kralka, Damian Burda, Michał Adamek, Damian Rojek [opiekun: Jakub Sieniawski –red].
[posk-ks]


Publiczne Gimnazjum
im. św. Franciszka z Asyżu
Poskwitów 92, 32-095 Iwanowice
tel/fax: 12 388 40 77


Zaprasza do składania ofert w ramach procedury „zapytania ofertowego” prowadzonej w trybie Zarządzenia nr 14/2013 Dyrektora Szkoły z dnia 29 stycznia 2013r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych w ramach realizacji projektu pn. „Dobrze – Lepiej – Najlepiej – III Etap”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

 

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie letniego obozu naukowo-wypoczynkowego dla nie mniej niż 30 i nie więcej niż 45 dzieci - uczniów Publicznego Gimnazjum im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie oraz dla 4 opiekunów. Miejsce obozu – miejscowość wypoczynkowa położona w Kotlinie Kłodzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z kodami CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci


II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

21 – 27 lipca 2014 r.

 

III. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCY

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) posiadają wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydany przez wojewodę lub marszałka dla danego województwa,

b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu obozu np. wypoczynkowego, językowego, sportowego itp. dla grupy min. 30 osób (dzieci lub młodzieży),

c) dysponują co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawienia do przewozu osób,

d) dysponują pojazdem do przewozu dzieci/młodzieży

2. Zamawiający  nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W związku z powyższym Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie złoży stosownego oświadczenia w tym zakresie lub gdy ze złożonego oświadczenia będzie wynikało, że pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą istnieją powyższe powiązania.

 

IV. WYMAGANE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY

Wykonawca zobowiązany jest złożyć:

1. ofertę – według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia,

2. oświadczenie wykonawcy – według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia

3. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych  lub osobowych z Zamawiającym – według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia

4. kserokopię wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydany przez wojewodę lub marszałka dla danego województwa

5. licencja zezwalająca na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, ze zm.);

6. wykaz zorganizowanych obozów dla dzieci lub młodzieży (sporządzony wg załącznika nr 5) wraz z dokumentami (referencjami) określającymi czy usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

7. wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o uprawnieniach określonych w punkcie III. 1 c niniejszego zaproszenia (sporządzony wg załącznika nr 6) wraz z informacją o podstawie do dysponowania ww. osobami.

8. wykaz pojazdów (sporządzony wg załącznika nr 7), z jakich zamierza korzystać Wykonawca  wraz z informacją o podstawie do dysponowania ww. zasobami.

9. program obozu wraz z harmonogramem obozu.

 

V. CENA OFERTY

Wykonawca powinien w swej ofercie podać cenę brutto obejmującą koszty organizacji wyjazdu dla jednego dziecka i cenę brutto obejmującą koszty organizacji wyjazdu dla jednego opiekuna. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty i wydatki związane z realizacją przedmiotowego zamówienia. Podana w ofercie cena będzie ceną ostateczną i nie będzie podlegać zmianie w szczególności w przypadku gdy w obozie będzie uczestniczyło mniej uczestników niż wskazana w zaproszeniu maksymalna liczba uczestników. 

 

VI. ZŁOŻENIE OFERTY

Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć do dnia 12 czerwca 2014 r. do godz. 15:00 Oferta i dokumenty składane są w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest przesłać mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skany powyższych dokumentów podpisanych przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Oferty złożone po terminie podanym powyżej nie będą przedmiotem oceny ze strony zamawiającego.

 

VII. KRYTERIA OCENY OFERT

Cena 100%

Cena = (cena brutto obejmująca koszty organizacji wyjazdu dla jednego dziecka x 45)

Zamawiający wybierze wykonawcę, który złoży ofertę najkorzystniejszą cenowo i zagwarantuje realizację w pełni przedstawionego programu w załączniku nr 1 – Szczegółowy opis zamówienia (pkt.3. organizacja wypoczynku obejmuje).

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zamawiający podpisze umowę na realizację usługi.

 

Poskwitów, dnia 27 maja 2014 r.   

Załączniki

Jedziemy do Asyżu, Rzymu i innych miast włoskich - mamy jeszcze kilka wolnych miejsc. ZAPRASZAMY NASZYCH PRZYJACIÓŁ, SYMPATYKÓW, ZNAJOMYCH!

WŁOCHY KLASYCZNE – 7 DNI
TERMIN: 7-13.07.2014 r.
 
 

PROPONOWANY PROGRAM:

1 DZIEN: Wyjazd z Poskwitowa w godzinach wieczornych. Przejazd nocny przez Czechy,
Austrie do Włoch.
2 DZIEN: Przyjazd w okolice Punta Sabbioni. Rejs do centrum Wenecji, spacer
po miescie Sw. Marka - Piazzetta i Pizza di San Marco, wzorowana na kosciele Dwunastu
Apostołów w Konstantynopolu, Bazylika sw. Marka, słynny Most Westchnien, Pałac
Dozów, Wieza Zegarowa, Most i dzielnica Rialto, dzieki której Wenecja zyskała miano
bazaru Europy. Czas do dyspozycji grupy. Przejazd do hotelu w okolicach Padwy,
zakwaterowanie, obiadokolacja i nocleg.
3 DZIEN: Sniadanie. Przejazd do Asy)u i zwiedzanie miasta: Bazylika Sw. Franciszka
oraz Sw. Klary, Piazza Comune, Katedra Sw. Rufina. Nastepnie przejazd do hotelu w
okolicach Rzymu, zakwaterowanie obiadokolacja i nocleg.
4 DZIEN: Sniadanie. Przejazd do Watykanu. Zwiedzanie Watykanu: Plac i Bazylika sw.
Piotra, Grobu Jana Pawła II i ewentualnie Muzeów Watykanskich (dodatkowo płatnych
16-20 EUR/os.). Nastepnie zwiedzanie Rzymu Barokowego, m.in.: Plac Navona, Kosciół
Sw. Luigiego dei Francesi, Panteon, Kosciół Sw. Ignacego, Fontanna Di Trevi, Plac
Hiszpanski i Schody Hiszpanskie. Powrót do hotelu, obiadokolacja i nocleg.
5 DZIEN: Sniadanie. Przejazd do Rzymu i zwiedzanie czesci Starozytnej, m.in.: Plac
Wenecki, Koloseum, Kapitol, Forum Romanum. Nastepnie zwiedzanie Bazyliki sw. Jana
na Lateranie. Czas do dyspozycji grupy. Powrót do hotelu, obiadokolacja i nocleg.
6 DZIEN: Sniadanie. Przejazd do Florencji, zwiedzanie: punkt widokowy, z którego
roztacza sie panorama Florencji, Santa Maria del Fiore, Baptysterium, Plac Signoria,
Ratusz, Most Złotników. W póznych godzinach wieczornych wyjazd w droge powrotna.
7 DZIEN: Przejazd przez Włochy, Austrie i Czechy. Powrót do Poskwitowa w godzinach
popołudniowo – wieczornych.
CENA: 650 PLN/os. + 160 EUR/os. = ok. 1320 PLN
CENA ZAWIERA:
- przejazd komfortowym autokarem,
- zakwaterowanie: 4 noclegi w hotelu **/*** we Włoszech (pokoje 2 os. z łazienkami),
- wyzywienie: 4 sniadania wzmocnione, 4 obiadokolacje,
- opieke licencjonowanego pilota,
- ubezpieczenie KL, NNW, bagaz SIGNAL - IDUNA S.A,
- opłaty wjazdowe do miast, drogowe i parkingowe,
- podatek VAT.
DODATKOWE INFORMACJE:
- bilety wstepu do Koloseum i Forum Romanum, przewodnicy lokalni w Wenecji,
Watykanie, Rzymie i Florencji, rejs statkiem Punta Sabbioni – Wenecja – Punta Sabbioni,
przejazdy komunikacja w Rzymie i systemy słuchawkowe - KOSZT: 65 EUR/os.
- ewentualnie Muzea Watykanskie dodatkowo płatne 16-20 EUR/os.,
- program jest ramowy, kolejnosc zwiedzania moze ulec zmianie.

Dnia 16.05.2014r odbył się III Gminny Konkurs Matematyczny pod hasłem: „Matematyka jest miarą wszystkiego”. Patronat nad konkursem objął p. Marek Piekara: Członek Rady Powiatu Krakowskiego oraz Przewodniczący Komisji Promocji, Kultury, Turystyki i Sportu.

W konkursie uczestniczyło 21 uczniów, którzy reprezentowali wszystkie szkoły gminy Iwanowice. Celem konkursu było upowszechnianie i uatrakcyjnianie wiedzy matematycznej wśród uczniów klas IV- VI szkoły podstawowej GMINY IWANOWICE, integracja środowiska uczniowskiego oraz pokazanie roli i znaczenia matematyki w życiu codziennym.

W I części konkursu uczniowie indywidualnie przez 45 minut rozwiązywali zadania, zróżnicowane pod względem stopnia trudności i poziomu edukacji. Rywalizacja była wyrównana, na wysokim poziomie, nie zakończyło się bez dogrywki.

GMINNYM MISTRZEM MATEMATYKI W KATEGORII KLAS CZWARTYCH ZOSTAŁ:
Hubert Sypnik (SP w Celinach) – I miejsce
Karolina Skowrońska (SP w Damicach) – II miejsce
Eryk Fundament (SP w Widomej) – III miejsce

GMINNYM MISTRZEM MATEMATYKI W KATEGORII KLAS PIĄTYCH ZOSTAŁ:
Filip Winiarski (SP w Naramie) – I miejsce
Arkadiusz Obrusik (SP w Damicach) – II miejsce
Kinga Kielan (SP w Widomej) – III miejsce

GMINNYM MISTRZEM MATEMATYKI W KATEGORII KLAS SZÓSTYCH ZOSTAŁA:
Zuzanna Kłusek (SP w Sieciechowicach) – I miejsce
Piotr Cygan (SP w Damicach) – II miejsce
Kinga Zgoda (SP w Celinach) – III miejsce

Po słodkim poczęstunku rozpoczęła się II cześć konkursu, gdzie uczniowie drużynowo (po jednym reprezentancie klasy IV, V oraz VI danej szkoły) walczyli o miano najlepszej szkoły w gminie. Zespoły miały wykonać m.in. rebus matematyczny, ułożyć na czas Kostki Szczęścia Happy Cube, Tantrix, rozwiązać łamigłówki logiczne, rywalizowały również w grze skojarzeń.

Wyniki przedstawiły się następującą:

I miejsce: Szkoła Podstawowa im św. Jana Bosko w Celinach
II miejsce: Szkoła Podstawowa im. Szarych Szeregów w Sieciechowicach
III miejsce: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Iwanowicach

WYRÓŻNIENIE: Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Widomej
WYRÓŻNIENIE: Szkoła Podstawowa im św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie

Wszyscy uczestnicy otrzymali cenne nagrody ufundowane przez p. Michała Znamirowskiego dyrektora prowadzącego Szkoły w Poskwitowie, p. Marka Piekarę, Fundację Sapere Et Gaudere oraz wydawnictwo GWO.

Wszystkim gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

AK

patrz galeria


15-16 maja 2014 r. klasy gimnazjalne uczestniczyły w dwudniowej wycieczce do Warszawy. Wyjazd w całości finansowany był ze środków Unii Europejskiej. O godzinie 7.00 wyruszyliśmy z Poskwitowa ku stolicy. Zwiedzanie rozpoczęliśmy o godzinie 12.30 spacerem po Starym Mieście i Placu Zamkowym, a następnie udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego. Po całym dniu turystycznych wrażeń, pojechaliśmy do sympatycznego hotelu na nocleg. W piątek wstaliśmy już o godzinie 6.00, poszliśmy na śniadanie, a od godziny 9.00 do 12.00 badaliśmy obiekty i eksperymentowaliśmy w Centrum Nauki Kopernik. O godzinie 13.00 udaliśmy się na spacer po Parku Łazienkowskim. O godzinie 14.00 pożegnaliśmy Warszawę i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.
Alicja Wypchał

Dnia 14 maja 2014 r., w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Iwanowicach, odbył się IX Gminny Konkurs Wiedzy o św. Janie Pawle II.  Obejmował on swym zakresem życie i działalność Naszego Papieża- Polaka, w ostatnich siedmiu latach jego pontyfikatu. W konkursie tym uczestniczyli nasi uczniowie: Krystian Beliczyński, Natalia Cichy oraz Damian Siemieniec. Miło nam donieść, że Natalia Cichy zajęła II miejsce a Damian Siemieniec zdobył wyróżnienie. Drużynowo nasi reprezentanci zdobyli II miejsce, wykazując się dużą wiedzą z zakresu życia i działalności naszego wielkiego rodaka Św. Jana Pawła II.

Uczniowie klas młodszych uczestniczyli w konkursie plastycznym o Św. Janie Pawle II. Nagrodzeni z naszej szkoły to: Milena Graca – I miejsce, Weronika Płatek – II miejsce, Emilia Mucha, Nikola Małek, Zuzanna Bednarczyk – III miejsce, Julia Kubik – wyróżnienie.

Gratulujemy!!!

R.J.

patrz galeria


12 maja w Muzeum Diecezjalnym w Kielcach odbyło się podsumowanie XIX Diecezjalnego Konkursu Biblijnego. W gronie 20 laureatów tego konkursu (na 1000 uczestników) był nasz uczeń Krystian Beliczyński zajmując 2 miejsce. Wszystkim laureatom nagrody wręczyli: Ks. Biskup Kazimierz Ryczan, p. Małgorzata Muzoł – Świętokrzyski Kurator Oświaty, Ks. Karol Zegan – Dyrektor Referatu Katechetycznego. Na zakończenie głos zabrał ks. Jan Zwierzchowski. Podziękował laureatom za udział w konkursie i zachęcił do udziału w jego kolejnej edycji.

R.J.

patrz galeria


9 maja uczestnicy warsztatów teatralnych (Ewelina Burda, Natalia Cichy, Ewa Jagiełka, Magdalena Kurbiel, Ewa Małek, Damian Siemieniec) organizowanych w szkole w ramach realizacji projektu „Dobrze, lepiej, najlepiej – II etap” wraz ze swoim opiekunem Katarzyną Nogieć, udali się na wycieczkę do Krakowa. Głównym punktem programu był spektakl „Chory z urojenia” w słynnym Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Wizyta w tym pięknym wnętrzu teatru uzupełniona zajęciem honorowych miejsc w loży cesarskiej i zobaczenie na żywo w roli tytułowej jednego z najpopularniejszych polskich aktorów - Andrzeja Grabowskiego, stała się istnym marzeniem. Sztuka Moliera przypadła wszystkim do gustu, zabawna w swojej fabule i pomimo innych realiów czasowych, jak najbardziej aktualna. Ponadto tego dnia uczniowie podziwiali wnętrze Opery Krakowskiej i zapoznawali się z jej repertuarem oraz zjedli smakowity obiad w Śródmieściu.
Jako opiekun chciałam serdecznie podziękować moim uczestnikom, to wielka przyjemność jechać z Wami na wycieczkę, dziękuję za mile spędzone chwile – i obiecuję, że dokładnie przemyślę Waszą propozycję kolejnego wspólnego „wypadu”.

K.N.

patrz galeria