!175339669 2651879748191825 8430725192333918208 o
Koniec roku szkolnego dobiega końca, a wraz z nim kończą się realizowane zadania, przedsięwzięcia i projekty. Uczniowie klasy pierwszej wcielali się przez cały rok w detektywów. Scenariusze lekcji uwikłane różnymi zagadkami rozbudzały ciekawość uczniów i zwiększały w nich chęć uczenia się oraz poznawania świata. Na każdej lekcji, a było ich sześć: „Czy można uczyć się szybciej?”; „Dlaczego strach jest nam potrzebny?”; „Co można zobaczyć na portrecie?”; „Ile jest kolorów?”; „Jak koncentracja pomaga detektywom w pracy?”; „Jak ludzie przeżywają emocje?” – uczniowie mieli przedstawioną inną zagadkę, którą starali się rozwiązać. Scenariusze lekcji dotyczyły różnych dziedzin nauki, ale łączyła je potrzeba poszukiwania wiedzy i praca zespołowa. Wszystkie zajęcia rozwijały ponadto u uczniów umiejętność formułowania wniosków na podstawie własnych doświadczeń. Oprócz realizacji projektu, uczniowie w czasie programowych lekcji spotykali się często z zagadkami do rozwiązania, co miały znaczny wpływ na zaciekawienie danym tematem lekcji. Mimo trudności związanych z zamknięciem szkół udało nam się zrealizować wymagane scenariusze lekcji, a co za tym idzie każdy uczeń otrzyma podczas zakończenia roku szkolnego indywidualny dyplom oraz indeks z zebranymi podpisami w formie naklejek. Ponadto otrzymaliśmy certyfikat ukończenia projektu i gdyby nie fakt, że zamknięto szkoły zapewne zrealizowalibyśmy więcej zajęć z tego zakresu. Mali Detektywi świetnie się spisali w czasie zajęć i mam nadzieję, że we wrześniu ruszymy z kolejnym ciekawym projektem.

KaZia

20200109_114028
20200214_112214
20200109_114014
20200109_120712
20200214_105556
20200109_114054
0001
20200214_103407
20200214_105746
20200214_103234
20200109_120658
20200109_114045
20200109_114020
20200109_120704
20200214_102944
!175339669_2651879748191825_8430725192333918208_o
20200109_120719
20200109_120726
20200214_111255
20200214_111248
20200109_114023
01
IMG_20200619_084738
20200214_102952
20200214_105435
20200109_113956
20200214_110228
Previous Next Play Pause